Διευρύνεται με νέες υπηρεσίες η εφαρμογή «PireApp», η οποία δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν άμεσα με τον δήμο για την επίλυση θεμάτων καθημερινότητας.
Πρόκειται για μια πολύ απλή εφαρμογή, η οποία βρίσκεται στη διάθεση των δημοτών τα τελευταία τέσσερα χρόνια και μπορεί να χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε διαθέτει κινητό με λειτουργικό σύστημα IOS και android (αν δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία, επικοινωνεί με την ανοικτή γραμμή 15510). Ο χρήστης κατεβάζει την εφαρμογή στο κινητό του, πραγματοποιεί εγγραφή και στη συνέχεια εντοπίζει το πρόβλημα, το φωτογραφίζει (εκείνη την ώρα γίνεται αυτόματη αποθήκευση του στίγματος τοποθεσίας) και το στέλνει στον δήμο, με το αίτημα να προωθείται άμεσα στην αρμόδια υπηρεσία.
Ως τώρα η εφαρμογή περιελάμβανε τις υπηρεσίες πρασίνου, καθαριότητας και οδοποιίας. Πλέον οι δημότες μπορούν να αιτηθούν την επίλυση θεμάτων που αφορούν στις εξής νέες υπηρεσίες:
- θέματα δημοτικής αστυνομίας: παράνομη στάθμευση, παράνομοι μικροπωλητές, παράνομη διαφήμιση, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, εγκαταλελειμμένα κτίρια και αδέσποτα ζώα
- θέματα συντήρησης και επισκευής παιδικών χαρών και παιδότοπων
- θέματα του τμήματος Ηλεκτρολογικού
- θέματα του τμήματος Προσόδων και Εμπορίου, όπως εγκαταλελειμμένα περίπτερα.
Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες του δήμου λαμβάνουν καθημερινά δέκα με δεκαπέντε αιτήματα, ενώ ο χρόνος ανταπόκρισής τους είναι πολύ ικανοποιητικός. Ιδιαίτερα στον τομέα της καθαριότητας αγγίζει το 90%.