Η ελληνική πλοιοκτησία ελέγχει το
- 20% της παγκόσμιας χωρητικότητας
- 23% των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου
- 30% του παγκόσμιου στόλου των δεξαμενόπλοιων
- 25% του παγκόσμιου στόλου μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου
Ο ελληνόκτητος στόλος περιλαμβάνει
- 602 bulk carriers (πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου)
- 507 chemical & product tankers (πλοία μεταφοράς προϊόντων αργού πετρελαίου και χημικών)
- 910 oil tankers (δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού πετρελαίου)
- 147 LNG carriers (πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου)
- 163 LPG carriers (πλοία μεταφοράς υγραερίου)
- 504 containerships (πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων)
- 229 general cargo ships (πλοία μεταφοράς γενικού φορτίου)
- 71 vehicles carriers (πλοία μεταφοράς οχημάτων)
Η ελληνική ναυτιλία ελέγχει
- το 60% της χωρητικότητας της ευρωπαϊκής ναυτιλίας
- το 75% των δεξαμενόπλοιων που ελέγχονται από την Ευρωπαϊκή Ένωση
- το 80% των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που ελέγχονται από την ΕΕ
- το 82% των πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου που ελέγχονται από την ΕΕ
Καύσιμα-εξοπλισμός
- Η ελληνική ναυτιλία είναι πρωτοπόρος καθώς είναι ο μεγαλύτερος στόλος που λειτουργεί με εναλλακτικά καύσιμα
- το 6,7% του ελληνόκτητου στόλου έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει διπλά καύσιμα με LNG, ενώ το ποσοστό του παγκόσμιου στόλου είναι 5,3%
- είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στόλος με εγκαταστάσεις καθαρισμού των οξειδίων του θείου (SOx scrubber-fitted fleet)
- το 36% των ελληνόκτητων νέων δεξαμενόπλοιων που πρόκειται να παραδοθούν (orderbook) θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα καθαρισμού των οξειδίων του θείου, ενώ το ποσοστό του παγκόσμιου στόλου είναι 24%
- το 35% του ελληνόκτητου στόλου είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, ενώ το ποσοστό του παγκόσμιου στόλου είναι 23%
Κοινωνική προσφορά
- 130+ εκατομμύρια ευρώ στην ελληνική κοινωνία (2013-2023)
- 80+ εκατομμύρια ευρώ κοινωνικής προσφοράς
- 50+ εκατομμύρια ευρώ για τις πληγείσες περιοχές της Θεσσαλίας
- 100+1 υποτροφίες για το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024.