ΝΟΤΙΩΣ
Κοινωνία

Στο μισό οι τιμές αλλά και ο τζίρος την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων στην Αττική

Έρευνα για την αγοραστική κίνηση την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων σε 23 περιοχές της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησε το τμήμα μελετών του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς σε συνεργασία με την Ομοσπονδία Εμπορικών Συλλόγων Αττικής και Νήσων.

Τα κυριότερα εξαγόμενα-διαπιστώσεις της έρευνας είναι:

  • Στο κέντρο της Αθήνας και σε άλλες δεκαεπτά περιφερειακές αγορές της Αττικής καταγράφηκε έντονη αγοραστική κίνηση που εκτονώνει την «καταναλωτική στέρηση» των δυόμισι μηνών με κλειστά καταστήματα
  • Από 23 εμπορικούς συλλόγους και επιχειρήσεις του λιανεμπορίου, η εικόνα στα περισσότερα εμπορικά καταστήματα της Αττικής στην έναρξη των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, που διαχρονικά καταγράφεται η μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση, ήταν σχετικά ικανοποιητική
  • Στις περισσότερες αγορές της Αττικής παρατηρείται ότι οι καταναλωτές δείχνουν «διψασμένοι» να αγοράσουν. Επίσης, φαίνεται να έλκονται από τις συμφέρουσες χαμηλές τιμές και -μετά από χρόνια- δείχνουν να «συγκινούνται» από τα μεγάλα ποσοστά έκπτωσης
  • Η πληροφόρηση από εμπορικούς συλλόγους της Αττικής και επιχειρήσεις λιανικής σε κεντρικές αγορές κυρίως σε Αθήνα, Πειραιά, Γλυφάδα, Κηφισιά, Μαρούσι, Χαλάνδρι, Παλαιό Φάληρο, Νέα Σμύρνη, Ηλιούπολη, Καλλιθέα, Μοσχάτο, Νίκαια, Κορυδαλλό, Κερατσίνι-Δραπετσώνα, Πέραμα, Περιστέρι, Αιγάλεω, Ίλιον, Νέα Ιωνία, Γαλάτσι και Μέγαρα, είναι ενδιαφέρουσα, αφού όλοι δήλωσαν πως παρά τις χαμηλότερες πωλήσεις, είναι συγκριτικά ικανοποιημένοι από τις πρώτες μέρες λειτουργίας της αγοράς
  • Δυσκολότερη καταγράφεται κατάσταση στα νησιά του Αργοσαρωνικού (Αίγινα, Πόρο, Ύδρα, Σπέτσες και Κύθηρα), ενώ η Σαλαμίνα κινήθηκε στα ίδια επίπεδα των αγορών του λεκανοπεδίου
  • Αναφορικά με τις επιλογές των καταναλωτών τις πρώτες μέρες της επαναλειτουργίας, διαπιστώνεται ότι οι περισσότεροι χρησιμοποιούν την περίοδο των εκπτώσεων για να αποκτήσουν επώνυμες φίρμες ένδυσης, υπόδησης, αθλητικών ειδών, καλλυντικών, δερμάτινων αξεσουάρ και άλλων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών
  • Τα επίπεδα των πωλήσεων σε σχέση με πέρυσι κινήθηκαν ικανοποιητικά σε ποσοστό 35%, πολύ χαμηλότερα για το 33%, στα ίδια επίπεδα για το 15%, ενώ το 17% δεν απάντησε
  • Τα ποσοστά των εκπτώσεων στο 70% των καταστημάτων λιανικής κυμαίνονται μεταξύ 30-50%, στο 13% κυμαίνονται μεταξύ 10-30% και στο 17% των εμπορικών καταστημάτων άνω του 50%
  • Η ημερήσια είσπραξη σε σχέση με τις αντίστοιχες μέρες των εκπτώσεων πέρυσι, εκτιμάται για το 16% άνω του 80%, για το 55% μεταξύ 50-70%, για το 38% μεταξύ 30-50% και για το 11% λιγότερο του 30%
  • Τα είδη που κινούνται περισσότερο κατά σειρά προτίμησης των καταναλωτών είναι η ένδυση με 88%, η υπόδηση με 83%, τα καλλυντικά με 27%, τα είδη σπιτιού-έπιπλα με 22%, τα αθλητικά είδη με 17% και τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά με 11%.

Σχετικά άρθρα

Εθελοντική αιμοδοσία στο Σ.Ε.Φ.

Super User

Δωρεάν rapid tests στο Παλαιό Φάληρο

Super User

Συγκέντρωση δώρων σε εξήντα δήμους της Αττικής

Super User

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδοχή Δείτε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου και cookies