Αδελφοί
Λαμπρά νέα από τον χώρο των τεχνών! Ο απαράμιλλος μετρ του λόγου και ποιητής, ο λόρδος Μπάιρον Πολύδωρας (πουστοπαρελθόν έχει δώσει σπουδαία δείγματα γραφής), εξέδωσε ολόκληρο βιβλίο δια να πει… δυο φωνήεντα. Το πολύκροτο έργο φέρει τον εμπνευσμένο τίτλο «Κατά κηνσόρων» και τον ακόμη πιο εμπνευσμένο, εχθρικό του λακωνίζειν υπότιτλο «Απάντηση στους σύγχρονους “βυρσοδέψες” των Αθηνών: Τι στ’ αλήθεια συμβαίνει; Τις πταίει; (Ανάλυση χωρίς φόβο και πάθος. Προπαντός χωρίς φόβο!)».
Μη φειδόμενος κόπων, ο Μπάιρον –με ολίγη από Χαρίλαο Τρικούπη- προσέθεσε εν ακόμη σύγγραμμα στα ετοιμόρροπα λόγω έρματος, έρμα ερμάρια της νεοελληνικής γραμματείας, μόνο και μ’ όνο δια να απαντήσει περί τον διορισμό της θυγατρός του Μαργαρίτας στη βουλή! Αποφεύγοντας εντέχνως να δώσει τον τίτλο «Ποια είναι η Μαργαρίτα;», δια να αποφύγει νομικά προβλήματα λόγω ομότιτλου έργου του Γιάννη Δαλιανίδη και την ταύτιση Μαργαρίτας και Τζένης Καρέζη. Δήλωσε δε ότι το βιβλίο αποτελεί «απάντηση στους θρασύδειλους υποκριτές και άνανδρους διώκτες» του, και επιστρατεύοντας κοινωνιολογικές και ψυχολογικές περγαμηνές που δέον να έχει κάθε πνευματικός ογκόλιθος, προσέθεσε: «Δεν έχουν εκείνη την εσωτερική ηθική ουσία που παράγει σεβασμό και εκτίμηση. Είναι θέμα ψυχικής υγείας. Τα άτομα είναι άρρωστα. Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου, δεν γίνομαι θυσιαστής της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους»…
Όπως κάθε σεβόμενος εαυτόν διανοούμενος, ο Μπάιρον καρφώνει τους Αντωνάκη και Αρούλη. Τον πρώτο (εξαίσιο κωμωδιογράφο) δια το παλιό ζητηματάκι διορισμών της ημίσειας Μεσσηνίας εις βουλή και μουσείο Ακροπόλεως, ενώ τον δεύτερο (περιζήτητο μοντέλο) δια γνωστή παλιά φωτογράφηση, αποκαλώντας τον «αυτός με το μπουρνούζι». Απαντώντας τοιουτοτρόπως με τον καλύτερο τρόπο εις όσους κάνουν λόγο δια θάνατο της παραδοσιακής, καλής ελληνικής κωμωδίας.